Sunday, October 24, 2010

Ahmad Zareef Daniel

Alhamdulillah..
syukur ke hadrat Ilahi apabila dpt tau zareef(anak sedara aku no 2) dah kuar hospital after 36hari kene thn dkt NICU
tuhan je yg tau mcm mne perasaan family aku biler dpt news nie...gembira+syukur+++++

b4 nie mcm2 yg ad dlm fikiran ktowg...lebey2 lg after doc ckp die boley bertahan tuk 2,3 hari je lg..terkedu aku biler dpt tau news nie...air mata x pyh ckp la...lg thn lg die nk kuar...aku plak mmg pelakon air mata..hehe...tp mcm x ptt plak doc tue ckp cmtue kan...mmg la die x nk family aku berharap tp kene la pndai maen ayt sket...ape pnye doc la nie...

syukur...Tuhan itu Maha Berkuasa..kite hanya mampu merancang tp Tuhan yg tentukan smer nyer...alhamdulilillah sehingga saat ini keadaan zareef da semakin baek.....
bdn die da jdik kurus sgt...beza giler dr waktu lahir..mn x nyer sebln lbey dlm wad..kene puasa plak tue..susu pn bp byk je die minum....tp x pe lah...asalkan die chat....

@zareef:achik syg sgt2 kat zareef.....minum susu byk2 biar cpt bsr ek...=)
p/s:thanks kpd kwn2 yg sama2 berdoa utk zareef....hanya Tuhan yg dpt bls jasa baik kowang...luv u oll...muuaahhh!!!

4 comments:

  1. zareef:nnt aunty enah beli mainan ek...hahaha..aritue tak smpt nk melwt....wei post la gmbo terbaru dia...;p

    ReplyDelete
  2. aunty enah??....wakakaka...geli2...
    tggu la die bsr sket br ana msuk gmbr...hehe

    ReplyDelete
  3. wakakaka..ala aunty ana nie...ape plak geli...
    baiklah!!!!!!

    ReplyDelete
  4. geli biler ko bhskan diri aunty..muahaha

    ReplyDelete